Sfaturi pentru cresterea masei musculare

martie 14, 2014
By

Putem discuta foarte mult despre definire, proportii sau structura, dar fara acestea nu inseamna nimic pentru un culturist. Ecuatia constructiei musculare are trei componente: intensiv, alimentatie corecta,odihna siĀ  folosirea suplimentelor nutritive de calitate. Ultimele studii in domeniu arata ca muschii se intaresc si se maresc la circa o saptamana dupa ultimul , atata timp cat te si odihnesti intre antrenamente.

masa musculara

Cu exceptia persoanelor cu metabolismul super rapid, care sunt ectomorfe, marea majoritate trebuie sa se concentreze pe consumarea de de calitate pentru a-si creste masa musculara. Mai mult de atat, nu putem consuma in nestire deoarece, din nou, acest lucru va duce invariabil la depuneri necontrolate de grasime.

Concentreaza-te asupra exercitiilor valoroase. Exercitiile valoroase sunt cele care iti aduc cele multe rezultate (cea mai mare ) pentru timpul si efortul depus. Dezvolta-ti o fundatie solida folosind aceste si lasa exercitiile de izolare pe loc secund.

Pentru a mari forta mariti progresiv greutatile si faceti partea pozitiva a miscarilor exploziv. Cantitatea de forta pe care un muschi o genereaza este proportionala cu cresterea musculara ce puteti sa o induceti. Introduceti miscarile explozive in antrenamentele voastre doar cand sunteti odihniti si dupa o prealabila incalzire.

Trebuie sa alegi greutatile corespunzatoare. Daca nu poti face 8 ale unui exercitiu, atunci folosesti greutati prea mari. Daca poti face 13 inainte sa obosesti complet, atunci greutatea folosita este prea mica. Daca folosesti greutati mici si faci multe iti vei mari anduranta si conditia cardiovasculara, dar nu iti vei mari masa musculara. Greutatile mari iti cresc atat masa cat si forta musculara. Pentru inceput tinteste spre 10 la mai toate exercitiile.

Trebuie sa folosesti exercitii pentru mai multe grupe musculare. Doar asa poti sa ai rezultate in timp. Cu alte cuvinte, atunci cand iti antrenezi mai multe grupe de muchi deodata, iti folosesti energia mai bine. Majoritatea profesionistilor fac trei sau patru tipuri de exercitii in timpul unei sesiuni. Toti muschii principali trebuie antrenati foarte intens in aceasta perioada, iar daca lucrezi grupele principale bine atunci efectul antrenamentului sa rasfrange asupra intregului corp.

Multi culturisti nu reusesc sa creasca datorita odihnei insuficiente. Daca va simtiti epuizati, luati cateva zile de pauza si refaceti-va rezervele de glicogen, dupa care reluati antrenamentele si odihniti-va mai mult.

Muscle-Building

Pentru cresterea masei musculare este benefica administrarea aminoacizilor inainte cu jumatate de ora de inceperea antrenamentului la sala de forta (arginina, glutamina, creatina) si cu jumatate de ora dupa antrenament. Creatina este alcatuita din 3 aminoacizi (glicina, arginina, metionina) cu rol in cresterea fortei si masei musculare. Formula de adminstrare este: 20g/zi (4 lingurite), timp de o saptamana (perioada de incarcare musculara) dupa care, timp de 5 saptamani cate 5 g/zi (o lingurita).

Ce se cauta:

  • david laid
  • salamuschi

Comments

comments

1.975 vizualizari

Parteneri

Bijuterii unicat

Parteneri


Componente si service laptop

Primul Blog de Service Laptop