Ridicari in fata cu bara

martie 15, 2014
By

Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a pierde centimetrii din jurul ei.

20131022232955-shoulder-workout

Deltoizii (umerii) sunt grupe mici de muschi, formati din fibre cu contractie lenta…fibre rosii. Asta inseamna ca umerii sunt limitati, daca vorbim de dezvoltare….nu ii vom putea mari foarte mult. Multi din cei care lucreaza umerii se accidenteaza, dar toate accidentarile umerilor pot fi evitate printr-o incalzire temeinica in prealabil.

In general umerii sunt “cuplati” la antrenamente cu alte grupe musculare, si astfel nu vor avea niciodata parte de o dezvoltare pe masura potentialului. Cel mai bun in cazul in care umerii sunt o grupa deficitara, este antrenamentul dedicat acestei grupe. Astfel in ziua in care lucrati umerii nu mai lucrati nicio alta .

Ridicari cu bara in fata este un suplimentar care solicita deltoidul anterior si se recomanda executarea la sfarsitul antrenamentului de sau dupa terminarea exercitiilor de baza.

Pozitia de start este cu talpile usor departate, spatele drept si muschii abdominali contractati. Tine bara de deasupra sprijinita pe coapse. Miscarea se face din picioare prin ridicarea barei de la nivelul coapsei in fata pana la orizontala iar coborarea va fi una lenta si controlata pana in pozitia de start. Inspira cand ridici cu bratele drepte, si expira la sfarsitul miscarii. Bratele trebuie tinute drepte pe tot parcursul miscarii si se vor exclude elementele ajutatoare si executiile “trisate”.  Spatele de asemenea va fi tinut drept intr-o usoara extensie. Se vor face 3-4 serii a cate 12-15 repetari.

ridicari cu bara in gata

Acest exercitiu contracta deltoidul anterior, fasciculul clavicular al pectoralului mare, infraspinatusul si mai putin trapezul, dintatul anterior si capul scurt al bicepsului. Daca ridici bratele mai sus de orizontala, se contracta deltoidul posterior, sprijinind actiunea altor muschi si permitand ridicarea bratelor la vertical. Acest exercitiu poate fi executat si cu gantere in loc de bara.

Comments

comments

864 vizualizari

Parteneri

Bijuterii unicat

Parteneri


Componente si service laptop

Primul Blog de Service Laptop