Exercitii pentru un piept masiv

martie 22, 2013
By

Omega 3 + Omega 6 = corp sanatos
Antreneaza-te pe trambulina cu Rebound

Pieptul este piesa de baza a unui fizic complet si nu-ti lasa pieptul sub standardele lui cand ai putea sa-l antrenezi din greu si sa-l tii sus cu mandrie. Toti amatorii de culturism, dar si profesionistii isi fac probleme pentru cresterea lenta a muschilor . Explicatia anatomica pentru faptul ca pieptul nu creste la fel de intens ca si ceilalti muschi din corp este ca celulele musculare din zona aceasta sunt mai putin numeroase decat cele din alte parti ale corpului, astfel ca pieptul ramane in urma.

270307pecs-01

Impinsul cu ganterele din culcat sunt un foarte bun pentru ! Sunt usor de facut si necesita doar doua . In pozitia de start trebuie sa stai cu spatele drept si ganterele deasupra pieptului, nu mai jos.  Apoi incet in timp ce expiri impingi greutatile si le aproprii in acelasi timp pana ajungi in pozitia finala. Incearca doar sa aproprii ganterele si nu sa le atingi, asa vei mentine muschiul incordat si vei evita sa iei o pauza. Te retragi incet in timp ce inspiri si departazi greutati in acelasi timp pana ce ajungi in pozitia de inceput.

Impinsul cu bara la banca orizontala este exercitiul suprem pentru antrenamentul de piept si pentru cresterea fortei din partea superioara a corpului. Ramane exercitiul pe care va trebui sa il executi la inceputul antrenamentului. Problema cu acest exercitiu este aceea ca foarte multe persoane vor avea tendinta de a-si supraincarca bara astfel distribuind o mare parte din greutate pe tricepsi si deltoizii anteriori.

Flotarile nu numai ca poti sa le faci oriunde si oricand,dar flotarile iti dezvolta corpul foarte bine si natural. Iti solicita mai multi muschi in acelasi timp ceea ce il face un exercitiu perfect pentru incepatori! In acelasi timp multele moduri in care poti executa o flotare le transforma intr-un exercitiu perfect pentru cei mai avansati.

Ridicarile de gantere din lateral este un exerciţiu de izolare excelent. Imbunatateste, de asemenea, flexibilitatea muschilor. Acest exercitiu a trecut testul timpului. Si-au dovedit eficienta asa ca nu trebuie sa lipseasca din programul tau.

ronnie-chest

Fluturari la banca inclinata este un exercitiu pe care culturistii profesionisti il folosesc destul de des ca exercitiu de incheiere a antrenamentului pentru piept. Exercitiul targeteaza pectoralul major, cel care este responsabil de crearea aspectului plin al intregului piept. Fiind totusi un exercitiu de fluturare, atinge muschiul pectoral pe o arie destul de restransa, punand mai multa tensiune pe coafa rotatorilor decat o fac fluturarile in plan orizontal. Exercitiul prezinta si destul de multe riscuri de accidentare, nu promite sa atinga eficient vreun muschi, in schimb fluturarea din inclinat poate fi considerata o miscare de “finish” destul de buna.

Incepatorii trebuie sa urmeze instructiunile unui instructor sportiv inainte sa testeze exercitiile noi si sa nu se abata de la executia corecta a acestora.

Omega 3 + Omega 6 = corp sanatos
Antreneaza-te pe trambulina cu Rebound

Comments

comments


Tag-uri:
1.125 vizualizari

Parteneri

Primul Blog de Service Laptop

factap

anunturi