Exercitii fizice care te scapa de depresie

septembrie 4, 2014
By

Cand avem de a face cu depresia  si nu numai, primul lucru care trebuie inteles este ca trebuie sa ne adresam radacinii problemei. Daca omitem sa facem asta, ne vom afla in situatia de a ne invarti constant in acelasi lant de toxine si de obiceiuri care ne rapesc din vitalitate si ne imbolnavesc. Oamenii de stiinta au confirmat ca persoanele care fac exercitii fizice in mod regulat in timpul liber au sanse mai mici sa sufere de depresie. Exercitiile fizice reduc cu aproape 50% riscul de depresie, dar numai daca sunt practicate in timpul liber, ca o activitate recreativa si amuzanta.

exercise-and-depression1

Se stie ca depresia si anxietatea duc la deteriorarea starii generale de sanatate, la imposibilitatea de a desfasura normal orice activitate, de a ne concentra si avea grija de noi insine. Exercitiile fizice ajuta la cresterea increderii in sine, a puterii de concentrare interioara, la imbunatatirea sentimentului de responsabilitate, eficacitate, capacitatii de a avea o gandire placuta si pozitiva.

Exercitiile cardio sunt foarte bune, dar in special aerobicul. Acesta este unul dintre cele mai recomandate exercitiile impotriva depresiei. In ceea ce priveste timpul, expertii recomanda un interval de 20-30 de minute de activitate care sa puna accent mai ales pe intensitate. Daca iti place insa sa alergi, atunci e si mai bine. Alergatul este un exemplu perfect cu privire la efectele pe care le are sportul asupra creierului. Atletii care incheie un maraton  resimt o euforie care este de fapt rezultatul eliberarii endorfinei in creier.

Ciclismul si patinajul, deci forme de exercitiu solitar va ofera timp sa va eliberati de resentimente si agresivitate sau pur si simplu va ofera sansa sa nu va ganditi la nimic special. Sporturile de echipa au un avantaj special: satisfac nevoia de companie si reduc starea de depresie indusa de izolare.

Starile de depresie si anxietate pot fi diminuate practicand exercitii yoga. Acest sport din zona asiatica inbunatateste flexibilitatea si implica uitarea si eliberarea stresului prin tehnici de respiratie, echilibru si meditatie.

5064575_f520
Este bine sa alegeti acele exercitii care vi se potrivesc si va plac, sa va stabiliti obiective realiste, sa cresteti gradat efortul si sa faceti loc antrenamentului sportiv in viata voastra. Efortul fizic efectuat zilnic are o multime de beneficii pe plan fizic si psihic si va poate scoate din starea de stres si depresie.

Comments

comments

No tags for this post.
591 vizualizari

Parteneri

Bijuterii unicat

Parteneri


Componente si service laptop

Primul Blog de Service Laptop