Exercitii de 5 minute care iti remodeleaza corpul

aprilie 20, 2013
By

Pentru ca timpul devine unul din marii nostri dusmani, trebuie sa reusim sa facem tot ceea ce ne propunem si totodata tot ceea ce este sanatos. Cercetari recente arata ca o sedinta scurta de efort intens, chiar de cinci minute, ar putea fi mult mai eficienta pentru metabolism decat doua ore de aerobic sau o ora de alergat. Exercitiile scurte dar intense, efectuate de cateva ori pe saptamana, imbunatatesc metabolismul si reduc riscul aparitiei diabetului de tip 2. Exercitiile fizice stimuleaza metabolismul iar procesul de ardere a grasimilor este mult mai intens. Exercitiile fizice efectuate dimineata intaresc imunitatea si te ajuta sa-ti incepi ziua plina de energie.

1207-get-lean

Investind in mod regulat doar cateva minute din timpul tau in executarea de exercitii, vei face un pas mare in fata catre a reusii sa te simti mai bine, sa arati mai bine, sa iti dezvolti dorinta de a fi mai suplu si mai definit, sa ai o mai mare incredere in tine si sa te bucuri de viata intr-un mod mult mai sanatos. Programul incepe cu faza pregatitoare, care consta in executia catorva miscari respiratorii, insotite de miscari ale bratelor. Urmeaza apoi miscari de stretching, pentru intinderea articulatiilor.

 

Saritul corzii. Trebuie sa iti amintesti de acest joc foarte placut al copilariei, care se poate transforma usor intr-o forma de miscare eficienta si la maturitate. Acest tip de exercitiu poate sa arda tot atatea calorii ca alergarea pe banda sau joggingul in parc. Da drumul cronometrului si sari coarda timp de 3-5 minute, crescand treptat viteza de miscare. Vei scapa de aproximativ 68 de calorii.

Exercitiu pentru abdomen: adopta o pozitie de flotare si adu-ti incet genunchiul stang in fata, pentru a atinge cotul stang, apoi adu-l la pozitia initiala. Repeta miscarea si pentru genunchiul drept si, pentru a spori gradul de dificultate, incearca sa atingi cotul drept cu genunchiul stang si invers.

Intinde-te pe spate, cu genunchii flexati, si tine talpile departate la nivelul soldurilor. Mainile sunt intinse pe langa , abdomenul incordat. Stabilizeaza pozitia si ridica un picior de pe podea pana cand coapsa devine perpendiculara pe sol. Ridica bazinul lent, inspira si coboara lent, fara sa mai atingi solul. Repeta de 20 de ori cu fiecare picior. In acest mod iti vei tonifia musculatura coapselor, iar fesele vor deveni ferme.
Stai dreapta, cu picioarele usor departate si bratele intinse in fata, la nivelul umerilor. Ridica piciorul stang aproximativ 15 cm de la sol, fara a indoi genunchiul, apoi incearca sa-ti lasi trupul in jos, pastrandu-ti echilibrul. Revino la pozitia initiala si repeta intreg exercitiul.

10-Minute-Full-Body-Workout-From-Pop-Physique-Video
Din pozitia culcat pe burta ridica trunchiul si sprijina-te pe genunchi si maini. Palmele trebuie asezate astfel incat degetele sa se atinga frontal, iar picioarele ridicate sa fie incrucisate. Miscarea este asemanatoare cu cea de la flotari, astfel ca se coboara si se ridica trunchiul.
Experti in ne recomanda urmatorul de 5 minute:

  • 25 de sarituri;
  • 20 de abdomene;
  • 15 genuflexiuni în ritm incet, controlat;
  • 10 flotari in ritm incet, controlat;
  • 10 „burpee” (exercitiu care foloseste puterea intregului corp si se realizeaza in patru sau mai multi pasi)

Comments

comments

1.063 vizualizari

Parteneri

Bijuterii unicat

Parteneri


Componente si service laptop

Primul Blog de Service Laptop