Exercitii cardio pentru acasa

martie 21, 2014
By

Exercitiile cardio sunt renumite pentru arderea rapida a grasimii, pentru sporirea rezistentei corpului, dar si pentru imbunatatirea activitatii sistemului cardiovascular si pe cea a plamanilor. Activitatile cardiovasculare folosesc drept combustibil grasimea depusa. Asta inseamna ca ard calorii din depozitele de grasime si nu din carbohidratii care se gasesc in sistemul sanguin.

exercise-at-home

Daca nu ai un abonament la o sala de finess poti face foarte usor exercitii cardio acasa, fara niciun fel de aparate sau echipamente speciale. Secretul este sa le acorzi jumatate de ora in fiecare zi sau cel putin de trei ori pe saptamana.

Alergarea pe loc este un tip de exercitiu il poti efectua in orice spatiu, chiar la tine acasa. Este important sa intelegi ca bratele trebuie miscate in timpul alergarii pe loc, iar picioarele trebuie ridicate integral de la podea. Spatele drept, privirea ianinte. Alegeti o muzica antrenanta pe care sa o ascultati la volum ridicat si alergati minim 5 minute.

Saritul coarzii este foarte simplu si iti pune toti muschii la treaba. Ai nevoie numai de o corda de sarit, asa cum probabil ca aveai in copilarie. Sariturile cu iti tonifiaza picioarele, abdomenul, pieptul, spatele, umerii si bratele, iar in acelasi timp te binedispune datorita faptului ca acest timp de exercitiu stimuleaza corpul sa produca endorfine („hermonul fericirii”).

Alege sa dansezi! Poti sa practici dansul atat acasa, pe melodiile preferate, unde vei arde aproximativ 120 de calorii in 30 de minute, cat si la o sala specializata. Dansul sportiv sau de societate te scapa de 230 de calorii in primele 30 de minute, iar dansul aerobic (de exemplu, Zumba) te ajuta sa topesti 300 de calorii in doar 30 de minute.

eliptica este un aparat pe care il poti achizitiona si depozita in oricat camera din casa ta, astfel incat sa il folosesti ori de cate ori simti nevoia. Incepeti prin 5 minute de la viteza/rezistenta mica, apoi sa cresteti treptele de viteza din minut in minut pana la cea maxima pe care o suportati. Este indicat sa practicati jumatate de ora de minim. O singura sedinta de exercitii cu eliptica te va ajuta sa pierzi calorii, sa slabesti si sa imbunatatesti activitatea aparatului cardiovascular.

HE-MISFITS28

Folosindu-te de doar o treapta sau o platforma inalta cat o treapta, urca un picior pe treapta, apoi si pe celalat, apoi coboara si repeta miscarea, alternand ordinea picioarelor. Ai grija sa nu te impiedici! Pentru un grad de dificultate mai mare, poti tine in maini o pereche de gantere de 1 – 2 kg.

Comments

comments

1.086 vizualizari

Parteneri

Bijuterii unicat

Parteneri


Componente si service laptop

Primul Blog de Service Laptop