Antrenament la sacul de box

aprilie 11, 2013
By

Acidul Arahidonic
Antrenamentul cardiovascular

Cea mai importanta ratiune pentru care antrenamentul la sac este evitat de majoritatea celor care vin in salile de fitness tine de greutatea acestui tip de pregatire fizica. Antrenamentul la sac este greu,  cu adevarat greu. Este epuizant si pentru cei care nu obisnuiesc sa faca miscare, si pentru cei care trag intens de fiare. Acest tip de este de tip cardio care ajuta la reducerea kilogramelor in plus. Dincolo de efortul in sine, multi evita sacii de si pentru ca nu stiu cum sa-i foloseasca. Se tem sa nu para caraghiosi sau se tem sa nu se accidenteze.

getImage(5)

Inainte de a incepe propiu zis antrenamentul este bine sa se efectueaze incalzirea tuturor articulatiilor corpului, a muschilor, dupa care se trece la mobilitate ( streching) pentru gat, trunchi, membre inferioare si superioare, combinat cu exercitii de gimnastica aerobica.

Antrenamentul efectiv la sacul de box: la inceput  invatarea si exersarea miscarilor intr-un ritm mai lent. Apoi  repetatea ritmica, pe muzica, a mai multor tehnici de lovire in sac cu pumnii.  Se executa serii de lovituri: lente (pentru invatarea corecta a tehnicii de lovire) si rapide(pentru arderea caloriilor si obtinerea vitezei de executie).Corpul trebuie sa fie relaxat,coatele pe langa corp (garda clasica din box) lovind sacul prin percutare si nu impingere. O eroare frecventa pe care o fac majoritatea celor care lucreaza la sac este tendinta de-a impinge sacul atunci cand se incearca lovirea sa. Loviturile trebuie sa fie precutante, nu impinse.La un antrenament se ard intre 700 si 1200 de calorii, adica peste dublul  unei sedinte obisnuite de aerobic.

Imaginile de prin filme in care diversi flacai lovesc sacul de box de parca ar lovi un adversar imaginar sunt bine inspirate de realitate. Pe de o parte pentru ca sacul de box trebuie imaginat ca un adversar, iar pe de alta pentru ca lovirea acestuia ofera inclusiv posibilitatea de-a te descarca nervos, de-a scapa de stresul acumulat la munca sau in cine stie ce alte privinte.

78362833

Daca antrenamentul nu este executat corect te poti accidenta. Pentru a evita accidentarile este bine ca la inceput sa folosesti manusi(nu cele de box pentru ca sunt mari si te incurca)de preferat cele de kick-boxing pentru ca sunt mai mici si le controlezi mai usor,astfel vei executa loviturile mai corect. Nu lovi la inceputul antrenamentelor cu putere deoarece ligamentele si tendoanele sunt sensibile si se adapteaza mai greu. La inceput incearca se te concentrezi pe o executie cat mai corecta ca mai apoi sa poti adauga forta in executii fara sa te accidentezi.

Ce se cauta:

  • cum se da la sac
  • antrenament la
  • tehnici de lovituri la sac de box
  • serii lovituri box
  • program antrenament sac de box
  • lovirea sacului de box
  • exercitii sac box
  • exercitii la sacul de box
  • cum se da in sacul de box
  • box lovituri corecte
Acidul Arahidonic
Antrenamentul cardiovascular

Comments

comments


Tag-uri:
1.933 vizualizari

Parteneri

Primul Blog de Service Laptop

factap

anunturi