7 minute de exercitii fizice te ajuta sa slabesti

iunie 4, 2013
By

Un nou studiu arata ca sapte minute de exercitii fizice intense pot fi mai eficiente decat ore intregi de alergat sau de ridicat greutati. Acest program presupune folosirea unui , a unui si a sapte minute pentru a da rezultate, dar si un nivel foarte ridicat de durere pentru a culege roadele in modul dorit. Chiar daca programul presupune o perioada scurta timp, si oamenii de stiinta spun ca trebuie sa ajungi la un nivel ridicat de durere in timpul executarii acestor exercitii pentru ca rezultatele sa fie cat mai vizibile.

slabesti-cu-doar-patru-minute-de-antrenament-intens-o-noua-metoda-de-fitness-castiga-teren-iar-rezultatele_size1

Cei care au realizat acest studiu afirma ca o combinatie de 12 exercitii efectuate de-a lungul a sapte minute pot produce aceleasi efecte benefice pentru sanatate ca orele petrecute facand alt tip de efort fizic.

„Exista dovezi clare ca antrenamentele de mare intensitate furnizeaza multe dintre benficiile programelor de fitness de rezistenta prelungita, dar intr-un timp mult mai scurt”, a declarat Chris Jordan pentru the New York Times, director de fiziologie de exercitii.

Potrivit unor studii anterioare, doar cateva minute de de o intensitate apropiata de capacitatea maxima produc schimbari moleculare in cadrul muschilor comparabile cu cele rezultate dupa cateva ore de alergat sau mers cu bicicleta. Acest tip de , interval training, necesita cateva pauze. Activitatea foarte intensa trebuie insotita de perioade scurte de recuperare. Aceasta recuperare are loc in timpul pauzelor de 10 secunde dintre exercitii. De asemenea, deoarece exercitiile alterneaza muschii din partea superioara a corpului cu cei din partea inferioara, muschii neantrenati au timp sa se refaca (motiv pentru care ordinea exercitiilor este esentiala).
61322687
Totodata exercitiile trebuie executate intr-o succesiune foarte rapida, acordand 30 de secunde pentru fiecare in parte. Pentru ca beneficiile obtinute să fie maxime, nivelul de intensitate trebuie sa ajunga la 8, pe o scara de la 1 la 10, cele sapte minute fiind concepute pentru a provoca durere. Chiar daca activitatea fizica intensa nu va fi placuta, cercetarile au aratat ca acest tip de efort duce la reducerea grasimii corporale, imbunatateste sensibilitatea la insulina, aduce muschii intr-o conditie fizica buna si creste capacitatea aerobica.

Comments

comments

3.103 vizualizari

Parteneri

Bijuterii unicat

Parteneri


Componente si service laptop

Primul Blog de Service Laptop